ρωσης των καταναλωτών σε σχέση με το θρεπτικό περιεχόμενο διαφόρων προϊόντων και όχι μόνο. Πληροφορίες για την ασφάλεια των καταναλωτών (συνθήκες διατήρησης, οδηγίες προετοιμασίας, αλλεργιογόνα, κτλ).
Παρ'; όλα αυτά, η σημερινή χρήση τους και τα πραγματικά αποτελέσματα που έχουν στη διαμόρφωση των τελικών επιλογών που φτάνουν στο καλάθι του σουπερμάρκετ, παραμένουν άγνωστα. Επιπλέον, οι διαφορετικοί τρόποι ενημέρωσης των καταναλωτών (πίνακες διατροφής, η «σήμανση των φαναριών», οι Ενδεικτικές Ημερήσιες Προσλήψεις (GDA), λογότυπα που αφορούν την υγεία, κ.ά.) μπορούν να επιφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα.
ΠΗΓΗ: foodsafety
Παρ'; όλα αυτά, η σημερινή χρήση τους και τα πραγματικά αποτελέσματα που έχουν στη διαμόρφωση των τελικών επιλογών που φτάνουν στο καλάθι του σουπερμάρκετ, παραμένουν άγνωστα. Επιπλέον, οι διαφορετικοί τρόποι ενημέρωσης των καταναλωτών (πίνακες διατροφής, η «σήμανση των φαναριών», οι Ενδεικτικές Ημερήσιες Προσλήψεις (GDA), λογότυπα που αφορούν την υγεία, κ.ά.) μπορούν να επιφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα.
ΠΗΓΗ: foodsafety
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου