Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

Φυστίκια Αράπικα


Τα φυστίκια (Arachis hypogaea)προέρχεται από τη Νότια Αμερική, δεν αυξάνονται, όπως όλοι οι άλλοι ξηροί καρποί στα δέντρα, αλλά κάτω από το έδαφος.
Οι μεγαλύτεροι παραγωγοί φυστικιου σήμερα είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία.
Τα Φιστίκια παρέχουν ένα πολύ διασκεδαστικό και ευγευστο σνακ. Τρωγονται επισης ψιλοκομμένα σε σαλάτες ή ελαφρά σοταρισμένα με κρέας. Μπορείτε να τα αγοράσετε φρέσκα μαζί με το κέλυφος του.
Τα Φρέσκα φιστίκια (ανάλατα & αψητα) περιέχουν ενα άφθονο ποσό υγιών πρωτεϊνών, , κάλιο, φώσφορο , σίδηρο,τρυπτοφάνη, βιταμίνη Β και βιταμίνη Ε. Μια ποσότητα 100 γραμμαρίων νωπών φυστικιων έχει μεγαλύτερη αξία σε πρωτεΐνες, απο μια μπριζόλα. Ως εκ τούτου, τα φιστίκια θεωρούνται ως η βέλτιστη πηγή πρωτεϊνών για τα άτομα που δεν καταναλώνουν κρέας.
Χάρη στα συστατικά τους, τα φιστίκια συμβάλλουν στη σωστη αρτηριακή πίεση, και τη διάθεση. Επιπλέον, τα φυστίκια έχουν θετικές επιπτώσεις στην όραση.
Τα Φυστίκια είναι πλούσια σε λίπος (40-50%) και γι 'αυτό συχνά μεταποιούνται σε αραχιδέλαιο ή μαργαρίνη. Από το φυστίκι παρασκευάζονται διαφορες σάλτσες.
Μερικοί άνθρωποι αναπτύσσουν αλλεργικές αντιδράσεις στα φιστίκια καθώς και, έτσι, ένα ορισμένο προσοχή.

Τα Ψημένα φιστίκια δεν είναι τόσο υγιη τροφη οσο τα νωπά.
Θρεπτικες ουσιες στα φιστίκια ανά 100 γραμμάρια.
Βιταμίνη B7 - Βιοτίνη: 31 μg
Μαγνησίο 180 mg
Σημείωμα σχετικά με τις διατροφικές πληροφορίες:
Η περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά των φρέσκων φυστικιων μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τις ποικιλίες, την ωριμότητα και την προετοιμασία. Ως εκ τούτου, είναι προς την αναγραφή των θρεπτικών πληροφοριών είναι πάντα μόνο κατά προσέγγιση τιμές.

Διατροφικη αναλυση ανα 100g:
Ενέργεια: 561 kcal
Λίπος: 48%
Μονοακόρεστα λίπη: 49% των ολικών λιπαρών
Πολυακόρεστα λιπαρά οξέα: 29% των ολικών λιπαρών
Υδατάνθρακες: 8,3 g
Φυτικες ίνες: 10,9 g
Πρωτεΐνες: 26,0 g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου