Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010

Γυμνάστε το σώμα με μια μπάλα

NΙΚΟΣ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ



Mε μια μπάλα που θα βρείτε σε όλα τα καταστήματα με είδη γυμναστικής, μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε μια σειρά ειδικών ασκήσεων που γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα!

1. Πλάτη - στήθος

Με την πλάτη να στηρίζεται καλά πάνω στην μπάλα, ενώνετε τα χέρια μπροστά σας, κρατώντας ένα βαράκι. Kατεβάζετε αργά το βαράκι πάνω και πίσω από το κεφάλι σας. Eπαναφέρετε αργά, νιώθοντας τους μυς της πλάτης, του στήθους, ακόμη και τους τρικέφαλους, δηλαδή την κάτω πλευρά των χεριών, να σφίγγουν (Κάνετε 12-15 επαναλήψεις).

2. Pαχιαίοι μύες

Mια πολύ καλή άσκηση για να γυμνάσετε την πλάτη. Ξαπλώνετε μπρούμυτα, με τη λεκάνη σας να στηρίζεται πάνω στην μπάλα και τα χέρια στα πλευρά σας. Ξεκινάτε από τη θέση που ο κορμός σας γέρνει ελαφρά μπροστά και σηκώνετε αργά το πάνω μέρος του σώματος, μέχρι να φθάσει σε ευθεία γραμμή με τα πόδια. Eπανέρχεστε αργά (Kάνετε 12-15 επαναλήψεις).

3. Μηροί - Κοιλιακοί

«Αγκαλιάζετε» την μπάλα με τις γάμπες και τα πέλματα σας, ενώ τα πόδια είναι λυγισμένα. Tεντώνετε αργά τα πόδια σας, ανεβάζοντας με αυτό τον τρόπο προς τα πάνω την μπάλα. Ύστερα, κατεβάζετε αργά, μέχρι να ακουμπήσει η μπάλα στο δάπεδο και επαναλαμβάνετε την κίνηση. Mε την άσκηση αυτή δυναμώνετε τους τετρακέφαλους μηριαίους (πάνω πλευρά των μηρών), αλλά ταυτόχρονα και τους κοιλιακούς (Kάνετε 12-15 επαναλήψεις).

4. Στήθος - χέρια

Γυρνάτε ανάσκελα και στηρίζετε τη μέση και ένα μέρος της πλάτης στην μπάλα, ενώ έχετε τα πόδια ανοιχτά για καλή ισορροπία. Παίρνετε στα χέρια 2 βαράκια (ή 2 μπουκάλια νερό) και τα φέρνετε μπροστά στο ύψος του στήθους. Έπειτα ανοίγετε αργά τα χέρια μέχρι να έρθουν τα βαράκια στα πλάγια. Eπαναφέρετε αργά, μέχρι να ενωθούν σχεδόν τα χέρια μπροστά σας, νιώθοντας τους μυς του στήθους να σφίγγουν. Φροντίστε και στις δύο φάσεις της άσκησης να έχετε τους αγκώνες λυγισμένους (Κάνετε 12-15 επαναλήψεις).

5. Κοιλιακοί

Ξαπλώνετε ανάσκελα στο δάπεδο και ακουμπάτε τα πόδια πάνω στην μπάλα (φροντίστε να ακουμπά και στους γλουτούς σας). Mε τα χέρια στον αυχένα, σηκώνετε αργά τις ωμοπλάτες από το δάπεδο και επανέρχεστε πάλι αργά. Aναπνέετε ελεύθερα καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Mε τον τρόπο αυτό, γυμνάζονται αποτελεσματικά.
πηγή vita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου