Κυριακή, 8 Αυγούστου 2010






Έχεις αναλογιστεί όμως πόσες θερμίδες έχει το ποτό σου;






Ο κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος Μιχάλης Μακρυλλός σου δίνει συμβουλές για να διασκεδάσεις χωρίς να το μετανιώσεις.

ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ
Ο Μιχάλης Μακρυλλός είναι σαφής: "Το alcohol είναι ιδιαίτερα θερμιδιγόνο, προσφέροντας 7kcal ανά γραμμάριο αιθυλικής αλκοόλης. Όσο πιο βαρύ επομένως είναι ένα ποτό τόσο μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αιθυλική αλκοόλη έχει. Άρα τόσες περισσότερες είναι και οι θερμίδες που παρέχει, προάγοντας άμεσα τη λιπογένεση και αυξάνοντας το βάρος". Όπως καταλαβαίνεις ίσως πρέπει να αποφύγεις τα βαριά ποτά (ουίσκι, βότκα, τεκίλα), αλλά και τα κοκτέιλ με τις χιλιάδες θερμίδες. 
Ή θα αναλάβεις την ευθύνη και δεν θα γκρινιάζεις μετά για τα περιττά κιλά ή θα αρκεστείς σε ένα δροσιστικό ποτήρι μπύρας. Είναι μια πολύ καλή επιλογή. Μην ξεχνάς ότι η μπύρα με μέτρο, όχι μόνο δεν βλάπτει αλλά προσφέρει και πολλά θρεπτικά στοιχεία. 
Αν πάλι δεν είσαι λάτρης της μπύρας, μπορείς να επιλέξεις ένα ποτήρι κρασί. Το δροσερό λευκό κρασί και class θα σου δώσει και λίγες θερμίδες. Τέλος, μπορείς να επιλέξεις από μια σειρά κοκτέιλ με λίγες θερμίδες ή ακόμη και χωρίς καθόλου αλκοόλ. 
ΚΑΙ ΑΦΥΔΑΤΩΝΕΣΑΙ...
Εκτός από τις θερμίδες, πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική και με την αφυδάτωση που προκαλεί το αλκοόλ. "Το alcohol αναστέλλει την έκκριση της αντιδιουρητικής ορμόνης, αυξάνοντας τη διούρηση. Έτσι συντελεί στην αυξημένη απώλεια υγρών από τον οργανισμό" σημειώνει ο κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος Μιχάλης  Μακρυλλός. Για τον λόγο αυτό συστήνει να πίνεις πολύ νερό, για να το αναπληρώσεις: "Αν προσθέσουμε σε αυτό και την απώλεια υγρών λόγω εφίδρωσης τις θερμές μέρες του καλοκαιριού, τότε ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι ορατός. Συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη νερό : 2-2.5 λίτρα" 
 Του Λευτέρη Σαββίδη
Με την πολύτιμη συνεργασία του Msc Κλινικού Διαιτολόγου Διατροφολόγου Μιχάλη Μακρυλλού

πηγη: www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου