Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

7 Σούπερ τροφές


-Σπανάκι
Το λέει και ο Πόπαϋ. Το σπανάκι πρέπει να βρίσκεται οπωσδήποτε στη διατροφή μας. Έρευνες έχουν δείξει ότι βοηθά στην πρόληψη του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας, τον καταρράκτη, μερικά είδη καρκίνου και καρδιαγγειακές ασθένειες. Φτιάξτε λοιπόν και απολαύστε μία σαλάτα με φρέσκο σπανάκι ή μαγειρέψτε το σε μία από τις πολλές συνταγές της μεσογειακής κουζίνας.
-Καρύδια
Οι ξηροί καρποί αποτελούν μία άριστη πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών και βιταμίνης Ε. Τα καρύδια είναι οι μόνοι που περιέχουν σημαντική ποσότητα λιπαρών οξέων Ω3, ενώ έχουν αντιοξειδωτική δράση. Βάλτε τα σε σαλάτες, ή μόνα τους με λίγο μέλι.
-Μέλι
Ίσως το έχετε χρησιμοποιήσει για να απαλύνεται τον ερεθισμένο λαιμό σας, για να επουλώσετε τραύματα και γαστρεντερικά προβλήματα. Το μέλι δρα ως αντιοξειδωτικό, εμποδίζοντας τη δράση των ελεύθερων ριζών. Περιέχει ολιγοσακχαρίτες, οι οποίοι αυξάνουν τον πληθυσμό των καλών βακτηρίων του εντέρου. Όσο πιο σκούρο τόσο πιο αντιοξειδωτικό.
-Σολωμός
Ένα πολύ νόστιμο ψάρι που «σφύζει» από Ω3, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την καρδιακή υγεία. Ο σολομός είναι επίσης πλούσιος σε πρωτεΐνες. Αν μπορείτε επιλέξτε άγριο σολομό από αυτούς που προέρχονται από καλλιέργειες οι οποίοι περιέχουν ανεβασμένα ποσοστά μολυσματικών υλικών και είναι τεχνητά χρωματισμένοι.
-Βρώμη
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι μία διατροφή πλούσια σε ίνες βρώμης μειώνει τη χοληστερίνη (συνολικά και την LDL ), μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, ενώ προσλαμβάνουμε και σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες.
-Μαύρη Σοκολάτα
Ένα δυνατό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πίεσης. Όσο πιο σκούρα, τόσο λιγότερη επεξεργασία έχει υποστεί, άρα λιγότερα συστατικά της έχουν αφαιρεθεί.
Τα άσχημα νέα; Κρατήστε την κατανάλωσή της σε χαμηλά επίπεδα, λόγω του λίπους και των θερμίδων της…
-Μύρτιλλα
Με πολύ υψηλό περιεχόμενο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, τα μύρτιλλα μπορούν να απογειώσουν ένα χυμό και με τη γεύση τους! Έρευνες έχουν δείξει ότι μειώνουν το χρόνο εμφάνισης ασθενειών που σχετίζονται με την ηλικία και να βελτιώσουν την κινητική ικανότητα. Ακόμα βελτιώνουν την υγεία του ουροποιητικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου