Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

12λογος για περισσότερες φυτικές ίνες



Παραγγέλνετε πίτσα με διανομή;
Ωραία! Προτιμήστε με ζύμη ολικής άλεσης και με φρέσκια ντομάτα, κρεμμύδι, κόκκινη πιπεριά.
Σας αρέσει ένα ζουμερό σάντουιτς;
Βάλτε μέσα μαρούλι και ψιλοκομμένο καρότο, και φυσικά μπαγκέτα ολικής άλεσης.
Θέλετε κάτι γλυκό το πρωί;
Δοκιμάστε -κάποιες φορές- να φάτε μία μπάρα δημητριακών ή αντικαταστήστε τα κουλουράκια με κουλούρια από βρώμη και μέλι.
Όσπρια!
Ξεχειλίζουν από ίνες. Βάλτε τα σε σαλάτα, σούπες, μαγειρευτά, τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα.
Ωμοφαγία
Το μαγείρεμα μειώνει την ποσότητα φυτικών ινών, οπότε φάτε όσο πιο πολλά λαχανικά μπορείτε, ωμά ή μαγειρεμένα στον ατμό.
Ολική επαναφορά
Γεμίστε τα ντουλάπια με ζυμαρικά ολικής άλεσης και ρύζι αναποφλοίωτο.
Για ψωμάδες
Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί (και το αλεύρι) με ολικής άλεσης.
Σάλτσες ινών
Βάλτε λαχανικά όπως καρότα και κολοκυθάκια στις σάλτσες των ζυμαρικών.
Γαρνιτούρες
Χρησιμοποιήστε ντομάτες, μανιτάρια, κρεμμύδια κα λαχανικά για γαρνιτούρες, αντί για ρύζι πατάτες κοκ.
Φρούτα, κι άλλα φρούτα!
Γκριλ λαχανικών
Κόψτε τα λαχανικά (κολοκυθάκια, μελιτζάνες, μανιτάρια) με πλάγιο τρόπο και σε λίγο χοντρές φέτες και ψήστε τα στο γκριλ!
Γλυκό
Αντί για γλυκό (με ζάχαρη), δοκιμάστε μία φρουτοσαλάτα (μπανάνες, μήλα, ακτινίδια, μούρα, φράουλες) πασπαλισμένα με μέλι ή μαύρη ζάχαρη ή πετιμέζι! Τρίψτε από πάνω καρύδια ή τριμμένη καρύδα.
Απολαύστε όλα αυτά τα υπέροχα υλικά στην εποχή τους.
Είναι εύκολο και νοστιμότατο να απολαμβάνεις τα οφέλη των φυτικών ινών!
Πηγή: life in balance

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου