Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

Τα οφέλη υγείας των Ρεβυθιων

Υπάρχουν ενδείξεις ότι το ρεβίθι προέρχονταν από την Περσία και ότι ήταν η βάση διατροφης των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων.
Τα Ρεβίθια μπορούν να μαγειρευτούν.
Τα οφέλη για την υγεία των ρεβιθιών περιλαμβάνουν την μείωση της χοληστερόλης, την πρόληψη του διαβήτη και την πρόληψη των ασθενειών της καρδιάς.
Θρεπτικες ουσιες στα Ρεβίθια
Τα Ρεβίθια αποτελούν μια εξαιρετική πηγή μολυβδαίνιου. Είναι μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, φολικού οξέος, και μαγγανιου. Είναι επισης καλή πηγή πρωτεΐνης, η οποία περιλαμβάνει περίπου το διπλάσιο του ποσού των πρωτεϊνών σε σύγκριση με σπόρους δημητριακών, καθώς και ανόργανων στοιχείων όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο , ο χαλκός και ο ψευδάργυρος.
Βοηθουν στη μείωση της χοληστερόλης
Η φυτικη ίνα στα ρεβίθια συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης του αίματος.
Προλαμβανουν τον διαβήτη
Ερευνες δείχνουν οτι η κατανάλωση των ρεβιθιών μπορεί να είναι επωφελής για τη διόρθωση της δυσλιπιδαιμίας, καθώς και την πρόληψη του διαβήτη.
Σε μια μελέτη για τον προσδιορισμό του ΓΕ σε διάφορα τρόφιμα, συνάγεται το συμπέρασμα ότι τα ρεβίθια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (28 – 32).
Βοηθουν την Πρόληψη των Νόσων της Καρδιάς.
Η Συχνή κατανάλωση των ρεβυθιων μπορεί να μειώσει τους κινδύνους της στεφανιαίας νόσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου