Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Χάσε βάρος μετρώντας θερμίδες

Νομίζεις ότι το να μετράς θερμίδες είναι δύσκολη διαδικασία; Μεγάλο λάθος!O θερμιδομετρητής είναι το απαραίτητο εργαλείο σου στον αγώνα για απώλεια βάρους. Αν δε μετράς ή δεν προσέχεις έστω τις θερμίδες που καταναλώνεις κάθε μέρα μέσω του φαγητού σου, υπάρχει ο φόβος να δεις το δείκτη της ζυγαριάς σου να ανεβαίνει επικίνδυνα. Έτσι με τη βοήθεια του θερμιδομετρητή θα είσαι σε θέση να ξέρεις ακριβώς πόσες θερμίδες καταναλώνεις με κάθε σου γεύμα.  Για να χάσεις βάρος- ανάλογα πάντα και με τα κιλά τα οποία έχεις- καλά θα κάνεις να μην υπερβαίνεις τις 1200 θερμίδες ημερησίως. Ο συγκεκριμένος αριθμός θερμίδων είναι ενδεικτικός αφού ανάλογα με τα κιλά σου μπορεί να αυξηθεί η να μειωθεί μιας και οι διατροφικές σου ανάγκες αλλάζουν ανάλογα με το βάρος σου. Το σημείο κλειδί της υπόθεσης είναι να υπολογίζεις τις θερμίδες που παίρνεις μέσω του φαγητού αλλά και εκείνες που καις μέσω των διάφορων δραστηριοτήτων σου όπως π.χ. περπάτημα, τρέξιμο ή ακόμη και αυτές που καις κατά τη διάρκεια του ύπνου σου έτσι ώστε να μπορέσεις να καταλήξεις στο πόσες είναι εκείνες οι θερμίδες που «μένουν».  
Σημείωσε σε ένα χαρτί όλα σου τα γεύματα και τις θερμίδες που σου δίνει το κάθε γεύμα έτσι ώστε στο τέλος της ημέρας κάνοντας την πράξη να ξέρεις ακριβώς που βρίσκεσαι.
Στο εμπόριο θα βρεις μια σειρά από ειδικούς θεμιδομετρητές που αναφέρουν αναλυτικά όλα τα φαγητά με αλφαβητική σειρά βοηθώντας σε να κάνεις τις πράξεις σου! Πρόσεξε να μετράς σωστά τις θερμίδες σου έτσι ώστε να μη βγεις εκτός θερμιδικών ορίων και τελικά να καταφέρεις να χάσεις τα κιλάκια που θέλεις χωρίς διαιτολόγο αλλά με τη βοήθεια του θερμιδομετρητή σου. Εξάλλου πολλές είναι εκείνες που κατάφεραν με τη συγκεκριμένη μέθοδο όχι μόνο να χάσουν ορισμένα κιλά αλλά και να τα διατηρήσουν αλλά το κυριότερο κατάφεραν να τρώνε όλα τα αγαπημένα τους φαγητά . 
Έτσι θα μπορέσεις και εσύ χωρίς αν στερηθείς απλά μετρώντας τις θερμίδες να αδυνατίσεις εύκολα και γρήγορα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου