Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Φαγητό στο γραφείο



Το πρωινό έχει χαρακτηριστεί δικαίως ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, παρόλο που είναι και αυτό που οι περισσότεροι συστηματικά παραλείπουμε. Ο αγγλικός όρος «Breakfast» δηλαδή «Διακοπή της νηστείας», αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο την σημασία αυτού του γεύματος, αφού είναι το πρώτο που μας εφοδιάζει με ενεργεία για να ανταπεξέλθουμε στις πρωινές μας δραστηριότητες με επιτυχία. Ξεκίνησε λοιπόν την μέρα σου με ένα ποτήρι γάλα 2% με δημητριακά ολικής ή με 2 φρυγανιές με μέλι ή εναλλακτικά μια φέτα ψωμί ολικής με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών.
Αφιέρωσε μόνο 5 λεπτά είτε το πρωί είτε από βράδυ
Ετοίμασε ένα τοστ με γαλοπούλα/τυρί/λαχανικά ή εφοδιάσου με 2 φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα) και μια μπάρα δημητριακών ή ένα γιαούρτι. Με αυτά τα 5 λεπτά έχεις καταφέρει να οργανώσεις την μέρα σου διατροφικά, μειώνοντας την πιθανότητα για υπερφαγικά γεύματα κακής ποιότητας, αφού θα έχεις στην διάθεση σου τα σνακ για να μην μένεις πολλές ώρες με άδειο στομάχι.
Δεν πρόλαβες να ετοιμάσεις κάτι από το σπίτι;
Μην ανησυχείς υπάρχει λύση! Οι φούρνοι διαθέτουν πολύ καλές εναλλακτικές λύσεις για ένα καλό σνακ, όπως είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης, το σταφιδόψωμο και τα κριτσίνια με σουσάμι. Απέφυγε τα σφολατοειδή, καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά κακής ποιότητας αλλά και πολλές περιττές θερμίδες. Επίσης ένα τοστ με τυρί, γαλοπούλα ή ζαμπόν και έναν φυσικό χυμό μπορείς να τα βρεις εύκολα σε όλα τα ταχυφαγεία αρκεί να τα επιλέξεις!
Βρες 15 λεπτά μέσα στο πρόγραμμά σου για να αφιερώσεις στο μεσημεριανό σου
Απομακρύνσου από τον υπολογιστή σου και δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να φάει ήσυχα… Έρευνες δείχνουν ότι όταν η πρόσληψη φαγητού γίνεται αργά και ήρεμα προλαβαίνουν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά οι μηχανισμοί κορεσμού και έτσι αποφεύγεται η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού με τις οποίες συνήθως επιφορτίζουμε τον οργανισμό μας.
Το σπιτικό φαγητό είναι η καλύτερη λύση
Το σπιτικό φαγητό είναι η καλύτερη λύση καθώς είναι προσεγμένο, αλλά και πιο καλά ελεγχόμενο από άποψη θερμίδων και ποιότητας. Ένα ταπεράκι με μια μερίδα φαγητού από την προηγούμενη μέρα είναι μια ιδανική λύση. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές όπως μια σπιτική σπανακόπιτα ή τυρόπιτα, μια σαλάτα με τόνο ή σολομό, ή μια σαλάτα με γαλόπουλα/τυρί. Επίσης πολύ εύκολα αλλά συνάμα υγιεινά και χορταστικά γεύματα είναι το ριζότο, η μακαρονοσαλάτα, αλλά και οι αραβικές πίτες με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα/ζαμπόν ή αυγό βραστό, λαχανικά επιλογής κλπ. Λίγη φαντασία και διάθεση χρειάζεται και οι ιδέες είναι αμέτρητες.
Και τα delivery έχουν την θέση τους σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο
…Αρκεί να υπάρχει μέτρο και σκέψη! Θα υπάρξουν και οι πολύ πιεσμένες μέρες που δεν θα έχεις προλάβει να ετοιμάσεις κάτι από το σπίτι, ωστόσο και πάλι μπορείς να προσέξεις την ποιότητα του γεύματός σου, καθώς όλα τα ταχυφαγεία πλέον διαθέτουν και υγιεινές εναλλακτικές. Είτε μια σαλάτα με κρέας (χωρίς σάλτσα), ή ακόμη και μια πίτα αλάδωτη με κοτόπουλο/λαχανικά/τζατζίκι ή μουστάρδα αποτελούν πολύ καλές επιλογές. Μην παρασύρεσαι από προσφορές για μεγάλες μερίδες, κατανάλωσε μόνο ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι και μην παρασυρθείς κάνοντάς το καθημερινή συνήθεια… Προσπάθησε να μην παραγγέλνεις απ΄έξω πάνω από 1-2 φορές την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου