Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Ποια τυριά να προτιμούμε

Τα περισσότερα τυριά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, οπότε θα πρέπει να προσέχετε την ποσότητα και τον τύπο τυριού που καταναλώνετε. Παρόλα αυτά αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, γι αυτό είναι απαραίτητα στη διατροφή μας.
Οι παρακάτω ιδέες θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την πρόσληψη λίπους από τα τυριά που καταναλώνετε: 

Προτιμάτε τυριά που περιέχουν χαμηλή περιεκτικότητα λίπους, π.χ. τυρί Cottage, κατίκι, τυρί χαμηλών λιπαρών, ricotta, Brie κλπ. 

Τα τυριά που ενδείκνυνται για χορτοφάγους (π.χ. τυρί σόγιας) δεν περιέχουν χαμηλότερο ποσοστό λίπους από τα υπόλοιπα τυριά 

Περιορίστε τα σκληρά τυριά σε μικρές ποσότητες (περίπου 30-60 γραμμάρια) μια με δύο φορές την εβδομάδα 

Εάν καθημερινά καταναλώνετε τυρί προσπαθήστε η μερίδα να μην ξεπερνάει σε μέγεθος το ένα σπιρτόκουτο.   

πηγή iatronet

3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα, πολύχρωμο κι ευωδιαστό σαν λουλούδι της Άνοιξης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα τυριά είναι σίγουρα απαραίτητα στην διατροφή μας!
    Καλό μήνα, με πολλά χαμόγελα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή