Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010

Τέλειοι κοιλιακοί με λίγα μόνο λεπτά την ημέρα

Θέλεις να φτιάξεις κοιλιακούς ζηλευτούς αλλά δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεση σου για να τους χτίσεις; Δεν πειράζει καθόλου αφού λίγα μόλις λεπτά την ημέρα αρκούν για να φτιάξεις κοιλιακούς σαν σταρ!

Στην ανάγκη και αν δε θέλεις να διαθέσεις χρήματα και χρόνο στο γυμναστήριο μπορείς με τη βοήθεια του dvd σου να φτιάξεις τους κοιλιακούς των ονείρων σου! Το μυστικό βρίσκεται πάντα στο κατά πόσο το θέλεις. Το πρωί που ξυπνάς ακόμη πριν πας στη δουλειά μπορείς να αφιερώσεις λίγα λεπτά για να κάνεις 20 κοιλιακούς. Ακόμη μην υποτιμάς το ρόλο που παίζει η διατροφή σου σε αυτή σου την προσπάθεια. Το αλκοόλ έχει κρυφές θερμίδες και σε φορτώνει με λίπος που αποθηκεύεται εκεί ακριβώς(στην περιοχή της κοιλιάς). Προσπάθησε να αποφύγεις το βραδινό φαγητό ή έστω το να είναι βαρύ το βραδινό σου αφού δε θέλεις να ξυπνήσεις με πρησμένο στομαχάκι. Το πολύ νερό δε λέω μπορεί να σε φουσκώνει αλλά το συγκεκριμένο φούσκωμα είναι μόνο παροδικό αφού μόλις πας στην τουαλέτα θα δεις το θα φύγει ενώ καταφέρνει να γεμίσει έστω και προσωρινά το στομαχάκι σου έτσι ώστε να μην πεινάς.

Τα ειδικά μηχανήματα γυμναστικής  είναι με το μέρος σου σε αυτή σου την προσπάθεια για να τονώσεις τους μυς της κοιλιάς σου. Αρκεί να μην τα θυμάσαι που και που. Προσπάθησε να γυμνάζεσαι 3 με 4 φορές την εβδομάδα έτσι ώστε και να δεις διαφορά στη γράμμωση σου άμεσα αλλά και να μην το παρακάνεις. Γενικά φρόντισε να κάνεις 2 με 3 σετ κοιλιακών από 20 επαναλήψεις και θα δεις εύκολα και άμεσα το σώμα σου να αλλάζει και οι κοιλιακοί σου θα δυναμώνουν και θα αρχίσουν να διαγράφονται απίστευτα. Ακόμη και ο διάδρομος είναι μια άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα και καταφέρνει να γυμνάσει ακόμη και κάποιους λίγους μυς της κοιλίτσας σου χωρίς να χρειαστεί να λιώσεις στους κοιλιακούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου