Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

Προτεινόμενα σνακ για την παραλία


Οι πρώτες εξορμήσεις στην παραλία έχουν ήδη ξεκινήσει. Πώς όμως πρέπει να ρυθμίζουμε τη διατροφή μας τις ημέρες εκείνες που σκοπεύουμε να περάσουμε τουλάχιστον πέντε ώρες στη θάλασσα; Είναι σημαντικό να υπάρχει σωστός προγραμματισμός έτσι ώστε να έχουμε ενέργεια και αντοχή για κολύμπι και παραθαλάσσια σπορ.Αρχικά, 3 ώρες πριν την θάλασσα θα πρέπει να έχουμε κάνει ένα πλήρες γεύμα μεσαίας θερμιδικής αξίας (350 με 450 θερμίδες) έτσι ώστε να έχουμε ενέργεια για να αντεπεξέλθουμε στις δραστηριότητες της παραλίας.
Αυτό το γεύμα μπορεί να είναι το πρωινό μας (γάλα με δημητριακά ή τόστ με χυμό ή γάλα με ένα αυγό βραστό και 2 φρυγανιές) ή το μεσημεριανό, αν επιλέγουμε να πάμε για μπάνιο το απόγευμα.
Στην παραλία είναι απαραίτητο να έχουμε μαζί μας νερό, διότι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος, ιδιαίτερα μεταξύ 12.00 με 15.00 που ο ήλιος έχει πιο έντονη ακτινοβολία. Χρειάζεται λοιπόν λήψη ανά ώρα 1-2 ποτηριών νερού. Αντί για νερό μπορούμε να επιλέξουμε ως μια φορά την ημέρα ένα από τα παρακάτω δροσιστικά ποτά:


  • Ένα ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη
  • Ένα αναψυκτικό λάιτ
  • Ένα ποτήρι πράσινο τσάι με γεύσεις
  • Ως 2 φορές την εβδομάδα ένα μπουκάλι μπύρα.
Αν υπάρχει πλάνο για πολύωρη παραμονή στην παραλία, τότε θα πρέπει να έχουμε μαζί μας κάποια σνακ προκειμένου τα καταναλώνουμε ανά 2 με 3 ώρες. Ένα τέτοιο σνάκ θα μπορούσε να είναι:

  • 3 κράκερ
  • 2 κριτσίνια
  • Mια μπάρα δημητριακών
  • 2 φρούτα
  • ‘Eνα τόστ.

Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερσιτιστείτε στην παραλία, γι΄αυτό οι ποσότητες τροφής θα πρέπει να είναι μικρές, φτωχές σε λιπαρά, έτσι ώστε να μην έχετε κίνδυνο υπνηλίας και να λαμβάντοναι ανά 2-3 ώρες.

http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=15096

3 σχόλια:

  1. ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΒΑΦΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ

    Αυτό το καλοκαίρι, όλες σχεδόν οι εταιρείες παγωτών αποφάσισαν να "πιάσουν στον ύπνο" τους καταναλωτές. Οι ανυποψίαστοι καταναλωτές λοιπόν (και φέτος) προτιμούν τα δροσιστικά παγωτά των διαφόρων εταιρειών ώς επιλογή για την αντιμετώπιση της ζέστης και την αναζήτηση δροσιάς. Η απάτη όμως κρύβεται καλά, έντεχνα και αποτελεσματικά! Αν κοιτάξουμε στη σύσταση (στο σημείο που αναφέρονται τα συστατικά) θα δούμε πως το παγωμένο προϊόν που κρατάμε στα χέρια μας τιτλοφορείται ώς "παγωμένο γλύκισμα".

    Οι καταναλωτές δεν δίνουν προσοχή διότι πολύ απλά δεν ξέρουν τη διαφορά που αξίζει να τη δούμε αναλυτικότερα: Η διαφορά είναι τεράστια! Το παγωτό υποχρεούται να γίνεται από γάλα φρέσκο ή σκόνη και όλα τα λιπαρά που εμπεριέχονται σε αυτό να προέρχονται από το γάλα. Απαγορεύεται λοιπόν από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών η οποιαδήποτε προσθήκη λιπαρών που δεν έχουν σχέση με το γάλα. Δηλαδή με απλά λόγια επιτρέπονται ζωικά και όχι φυτικά λιπαρά!

    http://food-isimo.blogspot.com/2011/06/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες προτάσεις για να είμαιστε και χορτάτοι και ασφαλείς στην παραλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σορμπέ Φράουλας με κόκκινο κρασί :
    http://food-isimo.blogspot.com/2011/06/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή