Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

6 είδη τροφίμων για καλοκαιρινή δίαιτα

Αν επιθυμείτε μια καλύτερη εμφάνιση σώματος, το καλοκαίρι, δεν είναι ανάγκη να νιώθετε πεινασμένοι.Υπάρχουν έξηκατηγορίες τροφίμωνπου βοηθούν στην καλή εμφάνιση στην παραλία, αφού κάνουν τη διατροφή σας πιο ελαφριά. Το μυστικό στο χάσιμο βάρους είναι η επιλογή υγιεινών τροφών και η πρόσληψη λιγότερων θερμίδων από όσες καίτε.

Είναι πιο εύκολο να διαλέξετε υγιεινότερες τροφές το καλοκαίρι, όταν τα ‘βαριά’ φαγητά με τις πολλές θερμίδες είναι λιγότερο ελκυστικά. Οι πιο ωραίες τροφές το καλοκαίρι είναι ελαφριές, δροσιστικές και το σημαντικότερο, σας κρατάνε μακριά από τη ζεστή κουζίνα.


Το καλοκαίρι, μας προμηθεύει με λαχταριστά φρούτα και λαχανικά. Εκτός από το ότι περιέχουν λίγες θερμίδες, μας τονώνουν με τις βιταμίνες, τα μέταλλα, τις ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους.


Η Susan Moore, της Αμερικανικής Ένωσης Διαιτολόγων, συνιστά την κατανάλωση φρούτων εποχής, τα οποία θα μας ενθουσιάσουν με τη γεύση, τη δροσιά και τη φρεσκάδα τους. Αφήνοντας τα μήλα και τα πορτοκάλια για το χειμώνα, μπορούμε να διαλέξουμε πεπόνια, ντομάτες, μούρα, αγγούρια και άλλα φρούτα και λαχανικά του καλοκαιριού. Σαν δώρο, τονίζει η ειδικός, μπορείτε να ξεχάσετε την ποσότητα, όσον αφορά τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.


Η ειδικός προτείνει 6 τροφές που βοηθούν τη σιλουέτα, καθώς και τρόπους μαγειρέματος για το καλοκαίρι:


Κρύες σούπες